در The Outer Worlds 2، همراهان شما ممکن است به دشمن تبدیل شوند

در The Outer Worlds 2، همراهان شما ممکن است به دشمن تبدیل شوند

 

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی نقش‌آفرینی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۷ آبان، استودیوی Obsidian Entertainment تأکید کرده که انتخاب‌های بازیکنان در این نسخه تأثیرات عمیق‌تری بر روابط درون بازی خواهد داشت تا جایی که همراهان شما ممکن است در برابر شما قرار بگیرند.

در گفت‌وگویی با برنامه Xbox Expansion Pass، برندون ادلر و مت سینگ، کارگردان‌های بازی، درباره سیستم تعامل با همراهان صحبت کردند. ادلر توضیح داد که شخصیت‌های همراه در این نسخه به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که اهداف و انگیزه‌های مستقل دارند و مانند انسان‌های واقعی رفتار می‌کنند. او گفت:

«اگر مسیر شما با همراهانتان هم‌راستا باشد، آن‌ها در کنار شما خواهند جنگید. اما اگر تصمیماتتان برخلاف منافعشان باشد، واکنش نشان می‌دهند ممکن است گروه را ترک کنند، با شما درگیر شوند یا حتی در شرایطی خاص، به دشمن تبدیل شوند.»

سینگ نیز افزود که این واکنش‌ها ناگهانی نخواهند بود. شخصیت‌ها پیش از اقدام علیه بازیکن، هشدارهایی می‌دهند. برای مثال، ممکن است همراهی از شما بپرسد: «قراره من هم توی این ماجرا همراهت باشم، درسته؟» و از آن لحظه به بعد، رفتار شما مسیر رابطه را تعیین خواهد کرد.

در طول داستان، تصمیمات بازیکن می‌تواند تأثیرات متفاوتی بر همراهان داشته باشد. برخی اقدامات ممکن است برای یک شخصیت مثبت تلقی شوند، در حالی‌که دیگری از همان تصمیم متنفر باشد. این تضادها باعث می‌شود تعامل با همراهان به تجربه‌ای پویا و چالش‌برانگیز تبدیل شود.

ادلر در پایان اشاره کرد که این سطح از واکنش‌پذیری در نسخه اول بازی وجود نداشت، اما در The Outer Worlds 2 تلاش شده تا بازیکنان ارتباطی واقعی‌تر و پیچیده‌تر با همراهان خود تجربه کنند ویژگی‌ای که از آثار کلاسیکی چون Fallout: New Vegas الهام گرفته شده است.

| مطالب فیلم وسریال

| مطالب بازی