برنامه بعدی سونی برای طرفداران؛ State of Play جدید در راه است

برنامه بعدی سونی برای طرفداران؛ State of Play جدید در راه است

بر اساس گزارش‌های تازه، شرکت سونی قصد دارد دومین رویداد State of Play خود را در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ برگزار کند. این در حالی است که نخستین رویداد امسال همین چند روز پیش با نمایش‌های متنوعی از جمله رونمایی ریمیک سه‌گانه God of War و یک نسخه مترویدوانیا جدید از این مجموعه همراه بود.

یک منبع آگاه که سابقه افشای دقیق اخبار بازی را دارد، از برنامه‌ریزی پلی‌استیشن برای برگزاری این رویداد خبر داده است. به گفته این منبع، تمرکز اصلی State of Play بعدی بر روی بازی‌های فرست‌پارتی و انحصاری خواهد بود و احتمالاً اطلاعات تازه‌ای از عناوین در دست ساخت منتشر می‌شود.

برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پروژه جدید کوری بارلوگ، خالق God of War، یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در این رویداد است. همچنین انتظار می‌رود استودیوی اینسامنیاک اطلاعات بیشتری از بازی Marvel’s Wolverine منتشر کند؛ عنوانی که قرار است پاییز آینده عرضه شود.

در سوی دیگر، ناتی داگ با بازی مورد انتظار Intergalactic: The Heretic Prophet حضور دارد، هرچند با توجه به فاصله زمانی تا انتشار، احتمال نمایش جزئیات جدید چندان بالا نیست. همچنین شایعه‌هایی درباره نمایش تریلر سوم GTA 6 در این رویداد شنیده می‌شود؛ به‌ویژه با توجه به اعلام رسمی Take Two مبنی بر آغاز بازاریابی این بازی از تابستان ۱۴۰۵.

برگزاری دو رویداد با فاصله سه ماه اگرچه غیرمعمول به نظر می‌رسد، اما با توجه به حجم بالای پروژه‌های در دست ساخت سونی، منطقی به نظر می‌رسد.

| مطالب فیلم وسریال

| مطالب بازی