داسک گالم (Dusk Golem)، منبع مشهور صنعت گیم، میگوید کپکام در حال بررسی آینده سری Resident Evil بر اساس بازخوردهای طرفداران و اطلاعات بهدست آورده است.
دو بازی Resident Evil 4 Remake و Requiem، به عنوان جدیدترین عناوین این سری محبوب توانستهاند به نمرات متای ۹۴ و ۸۸ دست یابند. با این حال، کپکام با جدیت تمام در حال بررسی آینده این مجموعه بوده و در این مسیر از تمامی دادههای خام خود استفاده میکند. داسک گالم ضمن تایید این موضوع، اعلام کرده که کپکام پس از عرضه ریمیک Resident Evil: Code Veronica در سال ۲۰۲۷، یک جمعبندی کامل از بازخورد هواداران، نقد و بررسی منتقدان و سایر منابع مختلف درباره سه بازی RE4 Remake، Requiem و Code Veronica Remake خواهد داشت. این جمعبندی منجر به اتخاذ بهترین تصمیم ممکن برای آینده فرنچایز خواهد شد:
آنها موارد مختلفی را با Resident Evil 9 میسنجند، همانطور که قبلا این کار را با سایر عناوین مجموعه انجام دادهاند. آنها بهزودی یک نظرسنجی برای Resident Evil 9 برگزار خواهند کرد تا بازخوردهای لازم را دریافت کنند.
داسک گالم
ریمیک Code Veronica از زمان انتشار ریمیک Resident Evil 2، جزو پردرخواستترین بازیهای طرفداران RE بوده است. تمایل کپکام به توسعه این پروژه، تا حد زیادی از این حقیقت ناشی میشود که عنوان مذکور، دنبالهای مستقیم بر سهگانه اصلی مجموعه با حضور Chris و Clair است. قصه با حضور Clair آغاز میشود که در جستجوی برادر خود، آن هم پس از ربوده شدن در آزمایشگاهی در پاریس است.
این بازی احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد. پیشتر گزارشاتی درباره توسعه عمیق آن در ابتدای سال جاری میلادی منتشر شده بود که تمرکز جدی سازندگان را روی ساخت Code Veronica نشان میدهد.
















