سرورهای بازی Highguard در ۱۲ مارس خاموش می‌شوند

سرورهای بازی Highguard در ۱۲ مارس خاموش می‌شوند

استودیوی Wildlight Entertainment اعلام کرد به زودی سرورهای بازی Highguard خاموش خواهند شد.

طبق اعلام استودیوی Wildlight Entertainment، سرورهای بازی شوتر اول شخص چندنفره Highguard در تاریخ ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به طور دائم خاموش خواهند شد. تیم توسعه‌دهنده با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت:

از زمان انتشار Highguard بیش از دو میلیون بازیکن وارد دنیای آن شدند. شما بازخورد ارائه دادید، محتوا تولید کردید و بسیاری از مشا به آنچه می‌ساختیم ایمان داشتند. ما بابت این موضوع بسیار سپاسگزاریم.

با وجود اشتیاق و تلاش سخت تیم، موفق نشدیم پایگاه ثابتی از بازیکنان را برای پشتیبانی بلندمدت بازی بسازیم. سرورهای بازی تا ۱۲ مارس آنلاین خواهند ماند. امیدواریم که برای آخرین بار همراه ما شوید تا حمایت خود را نشان دهید و آخرین رقابت‌های هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

به‌روزرسانی جدید امروز یا فردا منتشر خواهد شد. این آپدیت یک Warden جدید، سلاح، درخت مهارت‌ها و پیشرفت سطح برای حساب کاربری را اضافه می‌کند. از همه شما مخاطبان که Highguard را تجربه کردید و بخشی از داستان آن بودید، تشکر می‌کنیم.

این بازی در زمان عرضه به ۹۸,۰۰۰ بازیکن همزمان در استیم دست یافت، به دلیل مشکلات مختلف با نقدهای منفی زیادی روبه‌رو شد. همچنین در هفته گذشته نیز برای رسیدن به ۱۰۰۰ بازیکن همزمان در این پلتفرم با مشکل مواجه بود.

در حالی که ابتدا گفته می‌شد که Highguard با سرمایه شخصی تامین شده، اما بعداً ادعا شد که این بازی توسط TiMi Studio Group از زیرمجموعه شرکت چینی Tencent تامین مالی شده است. از سوی دیگر، در ماه گذشته اعلام شد که استودیوی Wildlight Entertainment به دلیل عملکرد ضعیف بازی با تعدیل نیرو گسترده مواجه شده است.

| مطالب فیلم وسریال

| مطالب بازی