داسک گولم، افشاگر سرشناس مجموعه رزیدنت اویل، بار دیگر اطلاعات تازهای درباره یکی از پروژههای ناتمام کپکام منتشر کرده است.
به گفته او، Resident Evil Revelations 3 عنوانی با بودجه کمتر نسبت به دیگر آثار موتور RE Engine بود که تمرکز اصلیاش روی نینتندو سوییچ بود اما برای تمام پلتفرمها عرضه میشد. ستاره این نسخه نیز ربکا چمبرز انتخاب شده بود.
گولم از وجود یک نسخه دمو به نام «Investigation» خبر میدهد؛ دمویی که در آن ربکا در محیطی دانشگاهی قدم میزد و دانشجویان بهطرز ناگهانی به موجوداتی وحشی تبدیل شده بودند و با اشیایی مانند قیچی و تیزبُر به او حمله میکردند. فضاسازی بازی به نسخه اول سری نزدیک بود و دمو با صحنهای نفسگیر به پایان میرسید: مردی نقابدار از پشت به ربکا نزدیک و او را خفه و بیهوش میکند.
اما ماجرا به همینجا ختم نمیشود. این افشاگر معتقد است برخی از ایدهها و مکانیزمهای طراحی شده برای این پروژه احتمالاً به Resident Evil 9 (با نام احتمالی Requiem) منتقل شدهاند. از جمله این شباهتها میتوان به «استفاده دشمنان از سلاحهای محیطی»، «مکانیزمهای تحقیقاتی»، «رویکرد داستانی قاتل سریالی» و «شخصیتی مرتبط با خاندان وسکر» اشاره کرد.
در کنار اینها، گولم میگوید برای ربکا چمبرز در Revelations 3 یک مدل چهره جدید و صداپیشه ژاپنی در نظر گرفته شده بود. او گمانهزنی میکند که کپکام ممکن است از همین مدل و صداپیشه برای ریمیک مورد انتظار Resident Evil Zero استفاده کند؛ پروژهای که مدتهاست شایعه ساختش به گوش میرسد.
پروژهای که میتوانست ربکا چمبرز را پس از سالها به صدر جدول بازگرداند، حالا تنها در حد خاطرات و مستنداتی از یک دموی تست باقی مانده است.
















