احتمالاً ریمیک Resident Evil 1 در دست ساخت است

احتمالاً ریمیک Resident Evil 1 در دست ساخت است

به تازگی داسک گالم، افشاگر مشهور سری Resident Evil، اشاره کرده است که تقریباً ۴ تا ۷ سال دیگر ریمیک Resident Evil 1 عرضه خواهد شد.

درحال‌حاضر بسیاری از طرفداران مشغول گمانه‌زنی در مورد نسخه بعدی مجموعه رزیدنت ایول هستند. طبق ادعای داسک گالم، ریمیک بعدی این سری Resident Evil : Code Veronica خواهد بود و قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۷ منتشر شود. این منبع همچنین به ساخت دو بسته‌الحاقی برای بازی Resident Evil Reuqiem اشاره کرد.

بااین‌حال، به نظر می‌رسد که بازی Resident Evil 10 از همین لحظه در دست توسعه قرار گرفته است. به گفته گالم، اگر همه چیز خوب پیش برود در سال ۲۰۲۹ شاهد انتشار این بازی خواهیم بود، اما در صورت بروز چالش‌هایی در مسیر توسعه، شاید عرضه این اثر تا اواخر سال ۲۰۳۱ به تعویق بیفتد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که عنوان Resident Evil 1 Remake هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و شاید خیلی زود باشد که چیزی در مورد آن بگوییم، اما اگر مشکلی نباشد حدوداً ۴ تا ۷ سال با انتشارش فاصله داریم.

داسک گالم اشاره دارد که تیم توسعه این مجموعه طی ۵ سال گذشته روی پروژه‌های مختلفی از جمله Resident Evil Revelations 3 (با نقش آفرینی ربکا)، نسخه‌ای در مورد آلبرت وسکر، Resident Evil: Verse و نسخه‌ای در مورد شخصیت هانک کار کرده است. در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم شرکت کپکام به غیر از بازی Resident Evil Zero Remake، که احتمالاً سال ۲۰۲۸ منتشر می‌شود، چه برنامه‌‌ای برای سال‌های آینده دارد.

| مطالب فیلم وسریال

| مطالب بازی