نزدیک به یک دهه از حضور اورواچ در دنیای بازیهای ویدیویی میگذرد، اما هنوز هیچکدام از قهرمانانش پا به جزیره فورتنایت نگذاشتهاند. حالا اما شواهد تازهای از احتمال وقوع این همکاری خبر میدهند.
بلیزارد در ماههای اخیر رویکرد تازهای برای احیای اورواچ در پیش گرفته و این همکاری میتواند گام منطقی بعدی باشد. بر اساس گزارش Shiina، منبع شناختهشده و معتبر اخبار فورتنایت، بهزودی یکی از قهرمانان این مجموعه به بازی اضافه خواهد شد؛ آن هم احتمالاً در بتلپس فصل دوم از چپتر هفتم.
بیشتر گمانهزنیها به سمت تریسر نشانه رفته است؛ چهرهای که حتی کسانی که هیچگاه اورواچ را تجربه نکردهاند هم او را بهعنوان نماد این مجموعه میشناسند. انتخاب تریسر نهتنها منطقی، بلکه طبیعی به نظر میرسد.
اما او تنها گزینه نیست. دی.وا نیز با محبوبیت گستردهاش، نامزد جدی دیگری برای این همکاری محسوب میشود. شیینا هم پس از مطرح شدن نام تریسر، با اشاره به بحثهای داغ شبکههای اجتماعی، آتش این گمانهزنیها را شعلهورتر کرد.
اگر این همکاری سرانجام رسمی شود، هر دوی این شخصیتها بدیهیترین انتخابها برای ورود به فورتنایت خواهند بود؛ بهویژه با توجه به استراتژی بازاریابی جدید بلیزارد. جای خالی اورواچ در میان انبوه همکاریهای فورتنایت با بزرگترین آیپیهای دنیای سرگرمی، سالها حس میشد؛ حالا به نظر میرسد این غیبت ممکن است بهزودی به پایان برسد.
در سوی دیگر، بلیزارد این روزها نتایج رویکرد تازهاش را میبیند: نسخه تغییرنامیافته اورواچ ۲ به تازگی رکورد ۱۶۵ هزار بازیکن همزمان در استیم را شکسته؛ رقمی که بیش از دو برابر رکورد قبلی (۷۵ هزار) است. ورود به جهان میلیونی فورتنایت میتواند موج تازهای از بازیکنان مشتاق را به سمت این قهرمانها روانه کند.
















